BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SELAMAT TAHUN BARU CINA !

sambil sambil layan lagu Pierce The Veil sebab kecewa tak dapat pergi Concert diorang hari Sabtu lepas , aku pown macam skodeng blog blog semua and terasa laa macam nak mengepost something. so , aku pown bukak laa , www.blogger.com ( k k k... kalau tak buka macam mana nak mengepost. lawak yang sgt hambar ) -.-'' ohh yaa , Selamat Tahun Baru Cina to all. yeayyy !! angpau na laii? :DD
cuti tahun baru cina aku di sambut di Kampung Kuantan ((: ade laa buat acah acah macam family gathering. ppffttt ~ padahal , tiap tiap bulan buat benda macam nii. -.-'
there you goo ~ some pictures utk tatap umum. sebab aku taktahu nak cerita apee :DD gathering family mana penah tak meriah , elok sepatutnyee utk family habis satu kampung nak join. mana tak gempaqq laa wehh ! :D


acara utk bebudakk : pakaian beragam a.k.a macam macam ragam :)


hak cipta terpelihara.
bukan gambar edit , bukan tiruan.
nii laa anak sepupu aku.
yang Nina ( kakak ) jadii hantu ,
yang Airiel ( adik ) jadii Imam.
pon boleh laa wehh (Y)


haii , my name is Ziha the Korean girl. ((:
berbezanya kulit dye dgn aku -.-'
mmg laa dye babyy lagii , tak main panas lagii
tu yang putih
* ayat nak sedap kan hatii. ppfftt ~


thats my mom :DD
andd Nisha :))
budak yg sgt pelikk -.-'
bila suasana sunyi dye nangis
bila org dokk memekak bagai
dye punye laa happy sampaii boleh tdow dgn lena lg tu -.-''


again. my mom , me andd org kuat majlis :DD
tanpa dia , tak makan , kebuluqq laa hangpa semua
yang maii sini :DD
big thanks (y)


thanks jugakk kepada Kak Bad yang sudii dtg ((:
balik kerja terus singgah sini , thanks.
tahu kau rindu kat aku kann? >.<

0 comments: