BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

RAYA 2012 !

as title there , i would like to wish , SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN! kbye ~ hahah. kidding yg tk brape nak mjadii. bbooo~ raya tahun nii , seperti raya dan harihari biase laa kann? kurangkan menaip , banyakkan gambar ((:

macam org lain laa kann? salam mintak maaf bagai. tapii , yg nii budget budget jew. skadar ingin berposing kasi promote dlm fb , twitter dgn blogg :DD hakikatnye , tak mintak maaf pown sebab tak sampai 5minit lepastu , mesti akan bertekak. again again and again. bukan marah atau maki , sekadar gurauan bernada tinggi. kau mampu? hahaha.

sementara nak tggu mereka bersiap. apa lg , ber - bbm laa seketika. ohh yaa , maybe bunyi agak bangga , tapii , kisah plak aku kann? aku yang usaha utk dpt kan duit tu. so , dapat laa aku berry hitam yg tak seberapa tu. masih bersyukur ~ alhamdulilahh ~ tercapai hasrat nak ber - berry hitam :))

lepas dahh siap siap , destinasi utama setiap kali raya : TANAH PERKUBURAN ORANG ISLAM RASA TAMBAHAN. menziarahi pusara , Ayah , Pak Long dan Nenek :'( al - fatihahh ~

after that , tak tahu kemana nak pegii. so , aku menapakkan diri ke Restoran Nelayan ((: orang lain , raya kat umah. tapii , aku tahun nii , beraya di atas jalan raya. merayau kemanamana ((: sebab bg aku , raya ke tak raya ke sama jew wehh! yg membezakan , aku pakai bju kurung tyme raya , tapii , hari biase mmg jarang laa aku nak berbaju kurung bagaii :DD 

* ohh yaa , i've done my final exam! \m/ ape tggu lagii , berjimba jimbo laa wehh! :DD

0 comments: