BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MIMPI?

benda ini terjadi dekat keluarga aku. bukan nak menghebohkan utk meminta simpati , tapi , nak sharing jew. sharing is caring , caring is loving , loving is? hahah. nak tahu , meyhh dtg jumpe aku tanye ape die. ok? cun! kisahnye bermula , ibu aku laa. mimpi ular hitam katanya. mungkin mimpi tu agak kelakar bila bila aku dgr balik , tapii , di tgk dgn keadaan aku , cara aku. haihh ~ aku kah yang terkena? cerita mimpi tu kalau di singkatkan , mk aku punye cerita lebih kurang camni laa. mula mula , ular hitam tu kejar mak aku. lepas itu , ular hitam tu nampak aku , aku pulak yang di kejar. aku tak kena gigit sebab mak aku kata , aku sempat bunuh ular tu. bagaimanakah? haihh ~ pening kepala dokk fikir pasal mimpi nii. sampai research kat ggoooogle bagai. ade yang negatif ada yang positif. so , agak tak puas hati dgn ape yang aku dapat dari mr gooogle. aku terus cari Cicak. sebab aku tahu , bapak dye tahu bab bab camnii. cerita punye cerita laa dgn si Cicak about a week jugak laa. bapak dye kata , kemungkinan besar aku kena SANTAU ANGIN. apakah itu? sumpah! aku mmg bodoh bab bab macam nii. -,-' dalam masa yang sama , byk plak dugaan aku terpaksa hadap -,-' tapii , gua maintain cool jee. ((: dgn gua punye dompet boleh hilang. segala benda hilang sampai nak makan pown , roomate punya simpati. haihh ~ mmg down gila. pastu , ade satu malam tu , aku tak engt hari ape , boleh plakk aku dok terbatuk gila babi punya batuk sampai nak berdiri pown tak mampu. kalau nak di ikutkan , mmg terbaring jew laa. tapii , aku gagahkan jugak , aku keluar duduk melepak dgn Erry , Feeqa kat mamak. esok dari hari kejadian nii , Intan boleh kata , tyme aku duk terbatuk tu , aku asyik tenung dye. sedangkan , aku yakin , aku pandang lantai jew. takde motif nak pandang dye. -,-' sampai laa , bapak Cicak tu , suruh aku jgn tdow sebilik dgn Intan sbb Intan jenis yang lemah semangat. so , aku pown yerr kan jew. risau dye plakk yang terkena. aku pown sebenarnya , taktahu jauh mane kebenaran SANTAU ANGIN tu. sama ada btol atau tak. kalau tak , alhamdulilahh ~ kalau btol , alhamdulilahh bencana di turunkan kat aku , bukan kat family aku. sebab aku rase , aku mampu utk tanggong semua nii. ((: takpee laa , UJIAN DIBAGI KAT AKU UNTUK SEMENTARA , NANTI KALAU AKU DAH LULUS UJIAN DARI DIA. DIA AKAN PULANGKAN SEMULA APA YANG AKU HILANG. aku buat tak pecaya hantu , cuma kepercayaan aku terhadap DIA lebih tinggi. so , kepada siapa yang nak menyantau aku or membuat aku percaya aku terkene SANTAU , its such a great work! ((: selagi aku tak lupakan DIA. selama itu , aku di JAGA oleh DIA. insya - Allah. ohh yaa , dua hari lepas mak aku mimpi kan , ade makhluk suruh mak aku susu kan baby , tapii , dalam mimpi tu mak aku teringat , malapetaka kalau menyusukan baby tu. terus mak aku , bagi baby tu kat makhluk tu and makhluk tu yang susu kan baby tersebut. now , apa pulak makna mimpi tu?

1 comments:

Jody Furqon Sanjaya said...

waw seram hehe..tampilan blognya menyeramkan tapi nice :) minta follbacknya ya http://punyahape.blogspot.com/