BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

THINGS I CANT LIVE WITHOUT IT.

fuhhh~ nak tahu tak? ok , taknak tahu , tekan alt + f4. ((: nak tahu , tggu sat aku nak bgtahu laa nii. ramai yang kate , aku tgh bersedih skrg. motif? sebab aku hilang N , aku nak sedihh? hohoh. mmg tak laa jawab dye kann. laen laa , kalau aku dahh berTUNANG , dahh bergelar TUNANG org , tyme tu maybe laa bolehh sedihh sikit kot. hahah. pegii tgk ABC sampai Z. apebenda? malas? mehh aku tunjukkan , ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ. perhatikan I andd U. teori aku senang , I jauh dgn U. I boleh lagii berdiri di apit oleh H dann J , camtu jugak U , di apit oleh T andd V. make it simple , I still can live without U. hahah. mukadimah dahh habis , bace to the basic. ((: nak ber - sharing sharing dgn blogwalking andd stalker ( haii stalker! ) , THINGS I CANT LIVE WITHOUT. THINGS , ok? bukan HUMAN or PEOPLE. ((:


1 ) SonyWalkman <3 dilarang bercakap dgn aku bila aku tgh pakai benda nii. ((: ppsstt~ abaiikan cadar gambar cartoon tu ehh? :DD

2 & 3 ) Rantai dan Gelang <3 walaupun , rantaii tu , aku penah pakai skali jew. andd gelang tu tak penah pakai langsung. aku rase , macam bersalah gila nak bunuh diri kalau benda nii takde dgn aku. siyezz wehh! penahh gelang tu hilang sekejapp , not actually hilang , aku lupa letak katmana jew. hahah. meroyan dohh aku carik sampaii berselerak segala beg semata mata nak mencari andd memikir kan , ape laa nasib aku kalau bnde nii hilang. hahah. :D

4 ) Mr. Asus <3 even , kau kengkadang buat aku jadii petak macam kau wahaii laptop. aku still tak boleh hidup tanpa kau. kau sendiri tahu , camner keadaan aku bila Khaii , Mark dgn Ezzy melimpahkan air yang tak sengaja di buat lalu terkene kau. sawan habis dohh! risau kalau kau rosak. takdapat kau menabur jasa kat aku llagii ke kann? i <3 Asus. :))

5 ) Nokia BlackBerry Torch & '' Soappy ""! <3 hahah.  kau tayang laa ncet hebat macam mane pown kat aku. dgn penuh bangga aku keluar kan ncet nii. lalu berkata , '' jom buat experiment , kau baling ncet aku , aku baling ncet kau , kite tgk ncet sape yang rosak. '' ((: act , dahh '' soappy '' jadii camera nye , camner dye nak take own picture kann? ((: so , aku amekk darii gooooogle jew laa. ((: 


'' soappy '' aku colour ape entahh , nak kate purple macam biru. nak kate biru , macam purple. aku pown taktahu nak describe camner. hohoh. pegii laa carikk kat kedaii sana , ade lagii ke '' soappy '' , kalau ade pown semua yang 2nd hand , tak pown dahh ber - hand hand dahh. ((: maaf! walau ape jadii , aku takkan jual '' soappy '' yang menjadii peneman di kala susah senang. even , '' soappy '' nii kengkadang aku malas nak charge , tapii , aku still bawak berjalanjalan. hohoh. pelikk? takde laa sgt kann? pelik tu menarik. ((:
* psstt~ budak zaman sekarang mane nak pakai ncet gedabak besar macam nii. =='

0 comments: