BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

RAMADHAN !


SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA ! 
seperti selalu laa , mengharapkan Ramadhan kalini penuh makan makna. :))
IBLIS & SYAITAN dahh kene kurung , mane mane yg nak buat jahat tyme bulan puasa.
jgn korang nak tuduh Iblis dan Syaitan yang tak bersalah tu.
pegii cermin diri , salahkan diri sendiri sebab tak dapat kawal nafsu. :))
standard laa bro , tyme bulan puasa mmg byk cabaran.
thats really life!
so , puasa kalini akan di habiskan sepenuhnya di perantauan. :D
hanya utk 3 hari pertama puasa di habiskan bersama family.
nii jew kesempatan yg ade utk aku balik ke kampung.
lepas nii , tggu laa raya nnt baru aku balikk. :))
tu pown balikk kejap sebab kolej tak bg cuti lame. uuuwwaahhhh~ :'(
tak sempat nak lepak dgn sesape pown kat sini. :(
act , nak di ikut kan sempat jew.
cume aku yg malas. well~ manusia seperti aku yang selalu di hina agak rase tersisih bila nak bersama dgn mereka yg sentiasa berada di atas andd tak pernah di caci. :))
so , berbuka puasa di rumah jew laa. 
lebihh memuaskan. :D
simple kann? nii laa juadah berbuka puasa di hari pertama. :))
nmpk sambal tu , sedap kann? favourite sepanjang zaman. :D
nmpk ikan tu? tak nmpk klik kat gambar bg zoom in gila babeng! :D
karipap 6 ketul utk 3 org kirenye 2 ketul sorang. :B
sayur goreng tu hasil dari aku. huhuh. 

akhir kata yang tak berapa nak di kata , sebab aku rasa entry kalini macam bosan gila babeng , puasa laa jgn  tak puasa. terawih tu jgn buat macam pemilihan bola plakk. dahh nak akhir puasa a.k.a grand final , makin kurang group a.k.a orang yang memenuhi surau. ohh yaa , lupa nak mem - bangga - kann sesuatu , aku telah mengajar rakan rakan gigs utk terawih bersama. <3 wait for me yaa guys! aku balik KL nnt , kite penuhkan surau pv10 tu. wwweeee~ thanks a lot yaa Abe Weyy sbb memberi ceramah percuma kat aku everyday. ((:

1 comments:

abiwan said...

mee jawa?.. wow, best tuh..

p/s: baut la komen POP OUT,, senang kan blogwalking.. mesti lagi ramai org masuk