BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

KE - MASALAH - KAN.

'' segala kata cacian , yang telah engkau berikan , membuat ku rasa , kosongg kosongg kkoooosoooonnngggg '' Haha.  ape engt underground tak layan laguu Najwa Latippahh ke? puihh~ act , Mr. E yang memula duduk menyanyi sebelah aku lagu nii. well~ cara dye menyanyi teramat sgt laa pelikk. ==' ibarat lagu Aishiteru yang gagap boleh tukar jadii lagu yang semput. t(-.-t) dear kawan , apakah yang cuba kau lakukan terhadap aku? menjatuhkan aku? memijak kepala aku? atau membuat aku famous? ((: things yang aku share kat kau , bukan untuk kau share dengan semua orang. dapat , baca andd buang , faham? sorry~ aku terpaksa menghilang untuk beberapa ketika daripada korang. serabut hangg tahu takk? wweee~ nii nakk habaq maii , aku nii bukan laa orang Kedah. aku nii anak watan , Selangor. anak jatii , Bugis. dalam badan mengalir darah pahlawan. mungkin sebab aku terlalu ramai berkawan dengan orang Utara kot. abgg kett saya yang paling utama~ hehe. dye tacink dgn sy sebab haritu keluaqq tak rogerr dye. ^_^ dahh macam shinchan muka dye merajuk. lalala~ cuba hangg baca dari atas sampaii laa nii , hangg perasan ka dakk , aku dukk bercerita masalah aku sebenarnye. minggu depan exam woii~ study habukk jaa~ lepaqq lepaqq  lepaqq~ ((: sorry wan~ aku nii tak reti menipu. so , every text yang kau luahkan kat aku. aku suruh mia baca terus. so , im not defending mana mana pihakk. ((: btw , aku mmg suka bila kau sama kan aku dgn atok sedara kau. ==' ceritanya , mmg tak jadii ape laa kann? ehh , nak tahu takk , aku nii pendiam orangnya. aku tak reti dohh nak memekak bising bagaii. ohh yaa brader doo~ sorry~ tak follow kau pegii gigs event. ((: aku ade kenduri kat kampung nii haa. engt ,balik nii nak jumpe membe membe , tapii , masingmasing kat kolej. ok! aku salah pilih tarikh. nak jumpe siyah , dye bz jadii babysitter. ==' really miss you laa siyah. ((: larii darii masa silam , terus kejar masa depan. well~ kekal di engatan. but , siyezly , aku sekarang addict gila dengan lagu , KISAH HATI by ALYAH. mostly addict when it sing by MAA. ((: really appriciate bila dye bawak gitar turun. play this song for me , in front of me. well~ jaga hatii peminat kann? haha. my sister , Ella , dye dahh kahwin. sgt sgt simple. congrats! <3 '' tapii kini biila dewasa , ku mula sedar betapa mimpi , hanyalah suatu permainan '' ((: konflikasi jantung? faham atau tak? every words have two meaning , pesanan dari Mr. Kurakura. '' sudahh cukup sudahh , cukup sampai di sini saja '' prefer to be in my world alone. no one understand when im in my world. ((: fone always in silent mood a.k.a rest in peace. aku boleh edop tanpa fone. tapii , tak boleh hidup tanpa SonyWalkman. <3 wwwwaaaaahhhhh~ now playing ; KOSONG by NAJWA LATIPAHHH~ dahh 3kali ulang dahh nii. ape ke pelikk aku malam nii? ==' nii laa namenye MASALAH yang aku hadapi. tak dapat di gambar oleh perkataan. faham tak? dahh tahu tak faham , yang bantaii pii baca post berjelarr panjang nii pasaii paa? buang mase hangg jaa! :D 


being alone is the better way for me. ((:

something hunts my mind!

damn! need to be in my world back!

here you go Walkman. pleasee~ take me awayy~

yeayy! start the beats!

forever in this pathetic world. (:



0 comments: