BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

LALANG ~

tahu tak? aku sayangs gila kat Key Ell Emm Yuu sebab diorg betolbetol extend cuti sampai 10hb. wwwee~
lalang? cuti? haa~ kaitan nye , cuti cuti macam nii jangan laa jadii lalang. dok fly kiri kanan tanpa arah tanpa sebab. motif? entah~ sebenarnye , title dgn entry takde kaitan. yeahh! gotcha~~ :D

cuti dua minggu kann? seminggu telah pown berlalu. fuhh~ nmpk tak aku tiup maknanye dahh blaa takpayah nak kenang. HATI MESTI KERING. ((: jadual sem4 pown telah di register kann.


jadual yang sgtsgt bangang! siyez tak puas hatii weyhh. blaja 3 subject , harihari ade class. tyme 5 subject , ade plakk gap sehari. haihh laa~ kesabaran sangat dahh nii. bytheway , telah berjanji sesuatu dgn Reeva andd Choii utk sem kali nii. ( aku kawan dgn semua org dohh. 1 Malaysia. ) 

haha. so , bawahh nii ade laa beberapa helai gambar ( abaikan BM saya ) yang aku rase boleh utk di jadii kan tontonan umum. macam ade org nak tgk jew. hahaha. takklakar~ andd benda nii adalah routine aku utk minggu lepas. :))

ni laa tempat lepak aku , tempat aku cool kan diri , tempat aku rase macam flyaway. walaupun , sekejap aku dok sini. dye punye feel macam bertahun ohh duduk kat situ. :))


abaikan muka aku ehh? 
pandang muka my mom sudahh.
every petang akan spent time with family.
jogging~ jogging~ jogging~

oke! yang nii bukan jogging~ 
yangg nii meng - explore name nye.
sambil sambil kann? :D

aku mmg suka pandang mata orang ohh.
well~ jeling jeling , kau menjeling ,
senyuman mu menggoda. haha.
blaa laa kau Awin. :p
takpayah nak menggoda sgt , tumbokk kangg~
my mom said ; talk to my hand.
me said ; ngehh ngehh ngehh. :D

Family aku maybe tak besar , tak ramai macam family korang. buat they're always be by my side. seriously babe! tak ramai orang luar yang percaya aku boleh berjaya. exception for Engku Sharamiyah family's. selain dari family aku , thats one family lagii yang percaya aku boleh berjaya. hoho. membara semangat ohh bila di letak kepercayaan kat kita. mmg terasa macam nak membuktikan andd taknak mensiasiakan laa.





0 comments: