BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fears or phobias.

malam nii , ohh tak , pagii nii , sebab skrg jam 0420. ((: baru balikk dari tgk bola. England VS France. eerr ==' seri plakk. bazir aku book flight , pegii tgk diorg. haihh laa Gerard. kau mmg suke bergurau dgn aku. haha. dahh jauh tersasar dari landasan tajuk. ok ok , pannggg~ kembali lahh kau ke dunia reality. lalala~ * sambil goyangkan badan macam ShinChan

SEVEN FEARS or PHOBIAS.

1 ) KEHILANGAN. tak kisah laa hilang ape pown. tapii , aku takot. yeahh! kunci aku hilang pown , aku bole jadii sasau. meroyan. selongkar semua beg , sampai carik dalam petii ais. motif? entahh , dahh aku rase , nak carik kat situ. aku carik laa. mungkin logic , ade tertinggal dalam peti ais. tapii , tak logic kalau tertinggal kat hostel. eerr ==' skrg baru aku sedar betapa tak logicnya , aku carik kunci yang hilang dekat rumah di cari kat hostel. faham tak? tak faham abaikann~ BM aku mmg teruk.

2 ) KESENANGAN. pelikk? takde laa sgt bagii aku. sebab kesenangan tu , bole memudaratkan aku. yepp , aku takot utk jadii SENANG. so , aku kene menyusahkan diri. life is not extreme enough if aku hidup dalam kesenangan. yess , family aku senang. adik aku , mak aku andd abg aku. aku tak cakap aku susah. aku senang , tapii , aku susah. susahkan nak faham?

3 ) PAST. paling menakutkan wehh. aku taknak dohh jatuh tersungkur tergolek terkapai , tapii , takde sape nak tolong. pandaipandai aku nak bangun berdiri selamatkan nyawa. boleh di katakan berlambak laa jugakk , aku mention , AKU MEMPUNYAI MASA SILAM YANG SANGAT GELAP. psstt~ takde laa sampai menggadai maruah diri kat jantan , mengandung anak luar nikah , pastu gugurkan. takde laa sampai conteng arang kat muka family siap lari rumah kawen senyapsenyap denagn jantan mane entah. ==' TERUK aku tak membabitkan orang lain.

4 ) BERCINTA. adakah memerlukan explanation? tak kot. korang pikir sendiri , bolehh? malas nak cite laa. sebab aku susah nak sayang , rindu bagai kat manusia. siyez dohh! HATI KERING.

5 ) JANJI. once bila words , promise. korang sebut kat aku. i'll take it as serious. sekali dua , takpe lagii. masuk kali ketiga. percaya aku kat kau , merudum jatuh mendadak sampai korang boleh di ibarat kan isytihar muflis. haambekk kau! macam aku , kalau dahh make it promise , macam mane susah pown , aku akan pegang jugak. tapii , ade jugak certain promise yang aku langgar atas sebab tertentu. biar laa DIA jew yang tahu.

6 ) FUTURE.  tengok jew aku macam nii. engt aku brani ke nak hadap mase depan aku? yepp , maybe aku dahh corakkan. tapii , boleh jadii ke masa depan aku dgn ape yg aku corakkan? haihh~ dengan ape cara sekali pown , aku tetap aku. aku try capai citacita aku. even , tak mampu utk pakai uniform ASKAR atau POLIS. jadii FORENSIC aku rasa , still ade kaitan dgn uniform. yepp , target. FORENSIC! permudahkan segala urus ku. aminnn~

7 ) ALLAH SWT. korang boleh kata , '' wehh , takut Allah , tapii , tudung tak pakai '' , '' konon~ tapii , kau buat jugak bendabenda jahat '' or '' poyo laa kau. setakat tulis jew. sembang lebihh laa luu ''. tteettt~ di hina , di maki , di jijik , di persendakan , bila orang macam aku nii , cakap pasal Tuhan. pasal Allah. btw , aku tak kisah pown korang nak cakap ape pown. sebab aku tahu Allah tu ada , sebab aku tahu Allah tu melihat , sebab aku tahu , Allah mendengar. sebab tu aku takot. perubahan aku tak drastic. certain org boleh nampak , but , most of them , tak nampak. aku tak kisah. sebab aku tahu , Allah Maha Adil. ((: hari ni , Dia bagii aku susah , Dia letak aku dekat bawah. esok lusa , siapa tahu , mungkin darjat aku lagii tggi dari korang.

0 comments: