BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

everyday.

tiga paper dah lepas , tinggal lagii dua. sementara relax nii , nk jgk laa post something new. ((: so , harini berkaitan dgn something yang aku selalu buat tiap tiap hari. :DD aku taknak share banyak , just sembilan jew. sudahh memadaii , kot. :B

1 ) solat. yepp , even tak cukup. tapii , tak putus. benda utama. <3

2 ) mandi. Haha perkara wajib buat setiap hari. aku taknak jadii macam P***. boleh bayang sendiri kowt betapa aku boleh cakap , '' kejapp lagii cakap dgn aku * sambil menghala tapak tngn kat muka dia * ''. terpikir macam mane haritu , bebudak boleh rapat dgn dye. damn! =='

3 ) berjalan? boleh tak? hahaha. berjalan setiap hari , berjalan ke class , berjalan ke RGK , berjalan ke KLFC , berjalan dan berjalan. ofcoz laa berjalan , takkan nak berlari plakk. tak ke pelikk? =='

4 ) menyakitkan hati sesape laa. Haha yang selalu jadii mangsa , Ezzy andd Ameng. :D jgn simpan dalam hatii ehh? simpan dalam perut takpe , maybe bole knyg. :DD

5 ) tengok duit dalam dompet. pastu kira. lima minit kemudian , buat lagii benda yang sama. dengan harapan , check dompet byk kali , mane laa tahu tetibe boleh bertambah plakk duet dalam tu. Hahaha. taklawak. ;B

6 ) naek bas. aku suka naek bas rapid KL sebab takde P.A.T.I. aku suka naek bas metro sebab LAJUUUU~ sampai bas metro yang aku naik , penah berlanggar dgn kereta Viva warna putih cina hensem yang bawakk. wweeee~

7 ) dengar lagu. genre ape? tgk post kat bawah bawah. aku siap letak pic , aku pegii gigs. Haha ape lagii , HARDCORE laa. ppsstt~ HC bukan trend , tapii , jiwa. ((:

8 ) texting. Haha ade sesettngah manusia tahu , aku jarang topup. so , mesti wondering mane dtgnye aku ber - texting bagai. Haha saya guna CELCOM andd saya AHLI COLONY. sapesape yang pakai COLONY tu , add laa aku , MIENAMIER. * tibetibe. :D pppssssttt~ ulfa , nnt kau tukar pakai celcom ehh? :DD

9 ) main game. tak kisah laa , game laptop ke henset ke ipad ke ps2 ke , asal kan ade game. confirm aku main. ((: tibetibe teringat , ape benda yang pelik pelik mesti aku kaitkan dgn game. ==' pengaruh! :3

* haaa? ape? mane pegii makan dgn tdow aku? Haha aku sedar meng - control diri dari asyik makan. stomach , you're not hungry. you just bored. terapkan ayat nii dalam perut aku , supaya nafsu makan aku berkurang. tdow? hahaha. aku nii , jarang tdow. aku pown tak tahu kenapa. boleh kata kengkadang 2hari tak tdow pown relax jew lagii. insomia? takkan laa , sebab siang ke malam ke , aku tetap susah nak tdow. tapii , bila dahh dapat tdow. pppeerrrggghhhh~ kau text , kau call , haram aku nak dgr. biaq p kat sana. :))

at jambatan ' putrajaya '.
with Muhammad Hadi. 
motif? saje nak cakap ,
happy holiday kau kat kampung tu.
jumpa dua minggu lagii.
* untung tinggalkan aku kat sini. :DD

0 comments: