BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

PLATINIUM LAKE CONDOMINIUM 13 !

abaikan post kat bawah nii sbb aku tgh addict dgn lagu MayDay Parade atas alasan yang tak berapa nak kukuh. ( ohh~ this band is sssooo rocks * tipu je ) Haha. ohhh , yaa. malam yang sgt tak berapa nak btol. perjanjian di hantar pukul8.30 nak turun melepak , tapii , hakikat nye , pukul9.30 baru turun. malangnye , nak menunggu kau turun tu , aku sempat pegii bank , kau tahu? malas nak ungkit sbb aku pown kengkadang jenis yang macam tu. bak kate kumar ; KALAU NAK JANJI DGN MIEN , MAKE SURE MASA NYA 2JAM SEBELUM YANG DI JANJIKAN. thanks kumar. kau sgtsgt pandai memerli aku. ==' back to basic , lastlast aku yang kene teman Ezzy pegii MyMydin nak cucuk duit. aku pown mmg free jew malam nii. so , follow jew laa. dah sampai depan kedai Pak Arab.

Ezzy ; Mien!!
Aku ; Apahal?
Ezzy ; dompet aku tertinggal.

aku punye laa menyirap sampai Brader Baju Hitam bole follow aku cakap , '' sabo je laa ''. so , kembali ke pv10 semula. tggu Ezzy amek dompet sempat aku on call dgn ......... hahaha. bertapak semula ke MyMydin , dahh ade duet , ape lagii. makan tyme! ((: lepak SitiZubaidah pekene Char Kuey Tiaw mmg tiptop laa waa cakap luu , RM4 satu. ((: lepas makan , dgn makanan tak hadam lagii , di tambah plakk makan YongTauFu , RM1 satu cucuk. kuah dye mmg best laa! tapii , takbole lawan brader yongtaufu kat pasar malam KKB. ((: dgn makanan kat tangan , berjalan merayau di Uptown Danau. tgh syok berjalan cuci mata , boleh plakk blckout tetibe. mmg terbaik laa! lepak tengahtengah jalan japp. motif? penat~ Haha. meneruskan perjalanan pulang ke pv10 sambil menendang penghadang lampu. benda tu bulat macam bola , tapii , keras sikit. ((: dahh sampaii destinasi , duduk lepak online sejam. then , terpikir satu keje gila! yeahh~ meredah ke tempat yang aku baru skali jew masuk situ , PV13! taman kat situ mmg gempak habis laa weyhh aku cakap. aku rase macam heaven kejap dok situ. kenappa kejapp? sbb kitorg kene kejar dgn pakguard. HAHA. motif kitorg lari sbb duduk di kawasan larangan. lepas pukul10 , mane bole lepak taman. lagipun , tu bukan tempat aku. kalau tempat aku , relax jew. ((: terbaikk gila! lame dahh tak buat gila macam nii. then , meneruskan kegilaan lepak kat taman pv10 plakk , dgn harapan agar pakguard mengejar kitorg lagii. tapii , malang nye , takde pown yg kejar. haha. amek tempat yang lagii dangerous , tepii swimming pool lepak memekak sampai pakguard sampaii. percaturan yang salah , pakguard nii , tak kejar pown boleh dok lepak dgn kitorg lagii. agak kecewe yerr di situ. ((: dont be worry~ tak lame lagii , PV12 punye taman plakk jadii mangsa kitorg. Hahahahaha. thanks weyhh sbb follow up aku buat keje gila nii. aku tahu , kalau Mia Yayyuen ade mesti aku kene marah kawkaw punye. :DD

0 comments: