BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

FAMILY !

malam malam makan mcD baru style. :DD
siap dgn ice cream skali tu.
ohh , that ice cream for my mom , ok?
superdupper cool kann?

seorang kakak yang mempengaruhi adik. ((:
tapii , sgt baran bila adik cuba nak buat ape yg penah di buat dulu.
sbb taknak si adik rase ape yg di rase nye dulu.
rock on!!! yeahh!!

ok! nampak gigi taring tu?
aku admit , aku seorang vampire.
aku jarang keluar siang sbb takot cair. :DD 
jeling jeling , kau menjeling.
senyuman mu menggoda.
aku rase macam dahh slah lirik jew. 
at WANGSA WALK.

haha. aku post pic nii kann fb.
ramai gila like.
wwweee~
aku bangga letak gamba nii daripada gamba kissing dgn boy.
ppuuuiii~
siyezly , aku tak penah buat macam tu. rase macam murah sgt weyhh.
* lantak kau laa nak kate aku kuno ke ape?!

lagii gambar makanan.
benda wajib buat bila keluar adalah MAKAN.
thats my family! <3 
like macam batak kann?
memang laa batak!
first time dalam hidup aku makan MARRYBROWN.
nii pown sbb Mb bukak kat BatangKali.
kalau takk , mmg tak penah merasa laa. :DD

makan di buaian. <3
akak dekat cashier tu comel. ((:
btw , my hometown dahh macam danau kota.
everynight mesti sesak.
siyezly , everynite! aku tahu laa.
sbb aku tiaptiap malam aku keluar. ((:

* sedang study for Biochem esok sambil dgr lagu sambil online fb sambil tulis blog sambil makan sambil tgk tv sambil minum sambil texting sambil menahan nagntok sambil packing barang. ((: macam macam benda boleh buat even dalam sesaat pown. ((:

1 comments:

Provansix said...

awek rocker terr.haha