BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

10 random facts about me :)

for this day , aku nak share pasal diri aku yang jarang sekali aku share. ok! tipu je nii~ so , here is it :

SEPULUH FAKTA MENGARUT TENTANG AKU.

1) Zaman kecik kecik dulu , aku kuatnaangis. sampai org tanya nama pon , aku bole nangis. ((: andd mungkin sebab dah terlalu banyak airmata keluar time kecik dulu , bila aku dah jadii pra - remaja ( still 19 , ok? ) benda yang paling susah adalah menangis. ppsstt~ ramai kata aku nii takde perasaan. =='

2) Colour dalam bilik aku kat rumah warna PINK! ((: pecaya tak pecaya tak? ladies gila kann? wwweeee~

3) Aku suka makan. nak nak musim hujan macam nii , perut panggil makanan , kaki melangkah ke kedai. ((: aku tak kisah makan kat mamak ke restoran ke hapebenda ke , asalkan tempat tu bersih andd paling penting , TIDAK BERBAU BUSUK.
4) Aku addict dengan HARDCORE MUSIC. aku pown taktahu kenapa. Haha gigs event mmg jarang pegii , tyme btolbtol ade fulus baru aku pegii. :DD

5) Aku bukan orang kaya! ( nii mmg fakta! ) rumah kecik , kereta kecik , semua kecik termasuk aku yang kecik. Hahaha. sampai kereta favourite aku pun yang kecik kecik jew. ape lagii kalau bukan Suzuki Swift colour biru. smart gila weyhh! drive pakai sunglasses , ppeerrgghhh~ blagak habis dahh tu. :D

6) Aku susah nak percaya orang. sama macam my mom. ((: cakap panjang lebar macam mana pon , kalau benda tu tak logic utk aku. so , aku akan straight forward tak pecaya. haha. macam ade sorang mamat tu , mmg buat aku serabut gila. baru kenal 2hari dah terus nak couple , apo ehkau engt den nii desparate sgt ke?

7) Sangat sangat susah utk berkongsi masalah. masalah aku , aku settle sendiri. mmg taknak babitkan orang lain. masalah takkan datang kalau bukan aku yang cari. so , statement tu dahh jelas mmg aku yang suka cari masalah. pastu , serabut kepala otak sendiri. like macam menangguhkan assignment yang berlambak. last minute baru buat. hahahahaha.

8) Aku pakai NOKIA BLACKBERRY TORCH. :DD bangga gila pakai ncet nii. campak kuat mana , rendah dalam air pown tak rosak. berjasa gila ncet nii kat aku. since dari form1 aku guna sampaii laa skrg. setia gila! :DD

9) Satu situation yang di imaginasikan oleh Ezzy. '' mien , kalau macam accident jadii. kau prefer aku campak laptop kau andd selamatkan kau atau selamatkan laptop kau baru selamatkan kau? '' dengan muka yang selamberrr gileerrrr aku jawab ; selamatkan laptop aku dulu , baru kau selamatkan aku. kalau kau accident sekali pown , benda first aku check , laptop aku. then , baru aku tanye kau ok ke tak. :((: materialistik! Haha not officially laa , just kalau barangbarang aku je , aku jadii materialistik gila babi. barang org lain lantak korang laa. :DD

10) tarikh ; 24 / 4 / 2012 , since pukol 2200++ macam tu sampai sekarang 25 / 4 / 2012 , 0530 , still berada dalam keadaan yang teramat segan gila. mmg suprise habis laa kann bila tetibe kau tarik aku ajak jumpa mak kau andd cakap , '' nii laa bakal menantu ibu ''. aku dah macam , like what? ==' lepak kat Steven , aku kene soal siasat dgn parent kau. hebat sgtsgtkan? ==' OFFICIALLY TAKEN BY KAU. ;D

0 comments: