BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

berani mati?

antara perkara berani mati yang berani mati aku penah buat. ((: 


1 ) mandi sungai ketika hujan bersama cdot , amy dan fatin. di Sungai Genting , Batang Kali. ppeerrgghh~ memang menusuk laa sejuk nye tu. tapii , gila kentang best weyhh.
2 ) pegii audition Mentor 2012 tanpa persiapan ape pon. sekadar utk sukesuke. Mentor pilihan , Ramlah Ram. siyez! Dia comel. <3 nomb peserta masihh di simpan dan di tampal di Laptop. ((:
3 ) terjun bangunan 2 tingkat. motif? saje nak uji kekuatan diri sendiri. hhooo yeahhh! jom buat dgn aku skali nak? saksi tempat kejadian Puteri Ainur Rizq berserta sahabat. \m/
4 ) masuk hutan Bukit Botak , Kuala Kubu Bharu. the best part bile kene kejar dgn babi hutan. sakisi tempat kejadian merangkap mangsa di kejar babi hutan , Syaifa , Afifah , Harry , Mubin dan Vicky. ((:
5 ) menggigit kelongsong peluru hidup atas cabaran Stap Baharim. takde laa keras mane pown. haha. saksi kejadian , Stap Baharim , Maisarah , Syaifa , Afifah , Aini dan Fuzilah. ((:

6 ) mencampurkan macam macam chemical dalam satu beaker andd bakar! hahaha. ok! percik api mmg ade laa kann? bak kate Sol ; kitorg nak try buat bom. :)) makmal dekat KLMU masihh selamat. student MLT pown masihh hidup. :DD

7 ) masuk ke KLCC. bukan tempat shopping tu laa. tempat yg diorg selalu buat meeting andd event bagaii tu. hanya org tertentu jew bole masuk dalam tu. salah sorang adalah aku. thanks KLMU! :))

8 ) melakukan aksi tak sepatutnya di tgh jalan raya. ok! korang boleh bayang sendiri betapa pack kereta kat Jalan Raja Laut nak ke ChowKit. aku boleh melintas andd berdiri tgh jalan kejap sambil buat gaya macam dalam gambar nii. :DD

Sharmin a.k.a anak didik Muhammad Ali. :DD

act , banyak lagii bendabenda pelikk yang aku selalu buat. haha. lagii byk aku cerita , lagii pelik korang kate aku. andd lagii ramai yang fcuk up dgn perangai pelik aku. habit yg tak boleh aku tinggalkan since jadii student IPT adalah study at RoofTop. sumpah! best gila! try laa ((: sambil menjuntai kaki kebawah. ppeerrgghh~ smart! ((: PELIK ITU MENARIK! <3

* aunty kite , nak buat cupcake utk kite. :p

0 comments: