BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 MARCH 2012




Alhamdulilah! dah 19 tahun aku hidup atas dunia nii. macam macam dah aku lalui. umur jew 19 , pengalaman bukan 19. ((: mungkin perangai aku yang Zaim kate childish nii , tak menampakkan aku ada pengalaman yang luas. ((: aku tak kisah pown. macam macam jadii tyme nii. bak kate Haziq ; tarikh keramat! kenapa? ade laa kes yang jadii andd dah selesaikan dah pown. so , amanah telah dilaksankan. dont worry makyu , bulan 6 sy sampai kuantan. ((: dalam keadaan serabut , kusut sume tu. sahabat PV10 menceriakan hari ku. takde hadiah , takde benda berharga. hanya memberi sebuah kenangan yang amat '' indah ''. terimakasih! aku hargai segala yang korang buat. korang buat aku tersenyum , gelak andd bg aku peluang buat headshoot kat Zaim. ((: pakcik polis yang sgtsgt '' baikhati '' , bile aku ngadu aku kena buli. dye bole kate ; kau kena bunuh pown takpe. ==' kejam tak kejam? takpuas hati sbb mia yayuen bersih. next tyme , kau takkan bersih , ok? ((: lepak makan satay hj samsuri dgn Makyu , Along , Wan , Am , Talib andd Haziq. tetiba Amin boleh bisik , '' hadiah takde , happy bestday jew ade. '' mmg aku tak mention bestday aku kat fb , tapii , aku taktahu macam mane korang boleh tahu andd engat. thanks a lot guys! first person yang wish ; Ezzy. last person yang wish ; Ezzy. ((: aku dah mention name kau. mesti kau banggakan? ((:  again. thankyousomuchforthissuperdupperbestdayforme! ((:

Am andd Mien at PV10. <3

Talib , Am , Mien andd Ezzy. <3
Talib , Zaim , Haziq , Am , Mien andd Ezzy.
* tersirat ; Megat , Tengku , Kak Yong , Joe , Mia Yayuen , Fahmi andd semua.
thanks guys! ok! aku sygs korang! :3
ppsstt~ aku pown taktahu kenapa member lelaki lagii ramai. haha.

0 comments: