BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sungai Chamang , Pahang.

aku teramat sgt addict dgn SUNGAI. sbb? RIVER FLOWS WITHOUT STOPING MAKE ME FEEL COOL~ tapii , malang nye , sungai bila di cemar selamanya akan tercemar melainkan ade kesedaran utk mengubah seggalanya. macam tu jugak dgn life. oke! enough laa dgn mukadimah yang lgsg tak masuk akal. haha. perjalanan ke Pahang sgtsgt rawks! Karak highway andd wolkvagen kuning <3 ( statement nii buat Rock andd Along Kembang marah gyle dgn aku ==' ) pengaruh tv laa. haha. biase laa salah sendiri , salah kan tv. org melayu. ((:

having a lunch kat kedai mane entah.
aku dahh lupa.
siyez! nasi ayam diorg tak sedap.
aku dgn adik aku tak habis pown. =='

abaikan aku yang ade kat situ.
lihat di atas saja.
oke! perjalanan 2 jam lebih sikit.
finally , arrived :))

andd yes , we went to Sungai Chamang.
see that statistic. 
berapa ramai dahh hilang dalam sungai nii.
eerie , rite?

 
yes! im brave enough utk pegii situ.
see , manede org kat situ. 
dgr ctew , kat situ laa ramai yang hilang.
hoho. dapat terjun skali.
best woo~ :DD

sy mempengaruhi budak kecil.
elok diorg taktahu nak buat sign tu , aku yang ajar.
haha.
di seberang sungai chamang nii , ade hutan.
yes , hutan simpan utk pembelajaran. ((:

this is INTERESTING!
dalam perjalanan ke balik dari Sungai Chamang.
kitorg nmpk gua nii.
mengikut info darii penduduk kawasan nii.
Gua nii akan tembus ke Ulu Yam , Hulu Selangor.
sejauh mane kebenaran nye , aku tak tahu.
sampai skrg , aku tak jumpe gua kat Ulu Yam. =='
hopeful , i will get into that cave one day. ((:

0 comments: