BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aidil & Kak Yana~

baru saje lepas memberi bantuan di satu majlis perkahwinan :))
rumah cdot laa , abg dia nakk kawen. diorang sepupu aku.
starting balikk dari Penang.
aku mule mem-bz-kan diri berulang alikk ke rumah diorang utk membantu ape ape yg patot di bantu.
tahu , nak cakap aku baek dan rajin kann? trimas :))
jumaat yg lepas ( 28 / 10 / 2011 ) , diorang dahh di nikah kann.
so , ade laa sesi malam berinai :))

INI BARU SIKIT :))
* atas pelamin tu , makbapak pengantin lelaki.
diorg pown nak merasa jugakk :))

ke esokkan harinya , kenduri di rumah perempuan :))
org org penting di tinggalkan di rumahh utk mengemas dan membuat ape ape yg patowt :))

KEEP IT UP~ :))

MENCARI PENUTUP GULA YG HILANG :))

ANTARA DUA ORG PENTING :))

SETELAH PENAT BEKERJA :))


the best part , malam tu ade joget lambak weyhh :))
* pic tyme joget lambak ade kat cdot. lupe nakk amekk =='
lepas dari joget lambak ni , aku keluar melepak dgn emi , cdot andd kak ct.
not melepak laa , lebihh kepada , makan sbb makanan sume habis :))

AIDIL ( BOB / AMIR ) & KAK YANA <3

dan pada 30 / 11 / 2011
kenduri di sebelah lelaki pulakk :))
even , aku agakk tak berapa nk btol.
aku masih mampu melakukan segala tugas.
ibu sempat masok pertandingan karoke :))
pengantin siap ajak kitorg poco poco :))
sempoii~ :D
lepas dahh siap kemas sume bnde.
malam tu , aku keluar lepakk dgn cdot , kakct andd fatin :))
'' jgn laa pggey aku fatin , pggey aku abg '' :B

kini , aku berada di hostel :))
study and get ready for midterm exam esokk :((
awal awal lagii dahh exam chemist =='
senakk kepala otak aku ni.

conclusion ; takpayah nak berdendam bagai dgn aku. aku malas nak amekk port pasal dendam kau tu. tak silap aku , SYAITAN je yg suke dendamdendam ni. so , behave yourself. jgn same tarafkan diri anda dgn SYAITAN , oke? Haha




0 comments: