BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Temple Grandin?

aku baru lepas layan cite ni petang tadii. cite ni buat aku khayal andd lupe sume benda , aku punye focus tgk cite ni , mmg 100%! tengok macam boring kan tajuk dy , tapi , aku suke! base on true story. ajar aku utk always think outside the box andd berani utk masuk segala '' pintu '' yg ade di depan mate. usaha sehabis boleh andd takpayah dokk kisah ape org kate. 

autsim make someone different andd special. bukan OKU or what. oke! read this for more info ,http://en.wikipedia.org/wiki/Autism , www.ncbi.nlm.nih.gov , http://www.autismmalaysia.com/ . wierd? act , lepas aku tgk cerita ni , aku terus discover bout AUTISM. even , cerita ni sebenar nye , mengisahkan dua benda , AUTISM andd LEMBU. Lembu berjalan dalam kumpulan andd bergerak dalam bulatan. Lembu juga binatang pemangsa. andd others , hug make someone feel comfortable andd relax. so , stay cool andd take breath. tengok cite ni! Haha ade ulangan , mmg aku akan tgk. aku addict dgn care dy working hard utk siapkan report andd experiment. <3 sume aku nak cerita , tak best laa kann? why dont , korang pegii tgk sendiri? ;D

0 comments: