BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dah tiba masa nya~

harini , aku biarkan dy pergi , hidup seperti sebelum aku muncul kedalam hidup dia. harini , aku lepaskan agar dia mendapat kebebasan sepenuhnya. harini , aku biarkan dia buat apa jew yg dia nak buat. sebab aku taknak dia rasa , aku control life dia. aku taknak dia rasa di kongkong. harini , aku pasrah dgn apa yg bakal jadii utk hari seterusnya. harini , aku pasrah kalau dia bukan milik aku. harini , aku kuatkan diri. merelakan dia pergii. aku hanya mampu menanti , bersabar dan menunggung akan detikk pulang nya dia kepada ku semula. saat ini , bermula nya , hidup ku tanpa diri nya dan ternyata amat sukar utk aku lalui. masa seakan bergerak perlahan. hanya tiupan bayu yang menyapa diri , menyampaikan pesan ku kepada diri mu. maaf kan aku , andai harini melukakan hati mu. maafkan aku , andai aku membiarkan airmata mu mengalir kerana diri ku. maafkan aku kerana memungkiri janji dan membuat kau bersedih. maafkan aku wahai sayangs. aku tidak sempurna seperti yang kau inginkan , tapi kau , YANG SEMPURNAKAN AKU. kau adalah CHENTA TERAKHIR aku.


conclusion ; semoga awak happy dgn kebebasan yang saya bagi kat awak ni. saya nak tgk awak happy bukan sedihh. YOU'RE SWEET IN MY HEART sygs <3


0 comments: