BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

raya~

tahun ni merupakan raya aku yang paling mengantok. betol weyhh , bukan mengantok yg di ertikan as boring , tapi , mmg mengantok yang mengantok laa. mane tak nye , dahh laa 3hari tak dapat tdow yang cukop. well~ aku budakk baekk , aku tahu tu Haha pagii raya , bangun terus capai fone , new msg , ' awak? ' , lock screen. waiting~ dapat respon yg amatt o.O'' ' nnti sweetheart awak ni text blik '. aku dahh macam , owhh! sweetheart aku? Haha continue my first raya journey , tidur sampai pukol 10 lebihh.  bangun pon sbb my mom yg meng-gegar-kan satu umahh , habis bertempiaran segala roh masuk dalam jasad Haha benda yang sama seperti dulu , shower  then amekk rendang + kuah kacang makan dgn nasi impit ;D tiada sesi bermaaf maafan di pagii raya andd sesi ibu bagi anak duit raya dalam family aku. setiap kali if aku nak balekk hostel aku salam andd mntk maaf at family bukan setakat raya je. futhermore , tiaptiap hari my mom bg duit raya , erti kate laen , harihari hari raya Haha oke! skip that part , terus pegii ke kubur.

KAWASAN PERKUBURAN RASA TAMBAHAN.
beraya ke rumah ; Sahmir Bin Alias , Shaharuddin Bin Alias , Alias Bin Ngah , Rapeah Binti ???

terjumpa plakk mike , nufa , kak ija , abg man , angah samad , mak , along mimi , fariel , syamin ( bukan aku ) andd amier. kitorang punye borakk macam tempat ni playground je ;D untuk mengelakkan gelakk yang lebihh bersepah , dgn cepat dann pantas aku blaa dari situ Haha balekk umahh , sesiap , terus kua balekk. heading too~
mendapat jemputan yang terhormat. ;))

perkarangan rumahh. * kau ade?

kaber hero , kaber zero ;D

nothing intersting pown. just makan makan makan sampai aku dahh tak laradd nakk makan. pembaziran terpakse berlaku , maaf!
family <3

my mom sanggup rampas makanan sbb nak amekk gambar ;D

dalm 6 o'clock macam tu , kitorang blaa balekk ke selangor dan pegii ke rumahh rumahh yang patot. andd suddenly , got text from aunty , wish selamat hari raya <3 <3 <3 oke! dahh takk mampu nak menaip , mate dahh bapakk kuyu dahh ni ==' may peace be upon you!

* raya kali ni , aku ade ' sweetheart ' , kau ade? ;D




0 comments: